2008. szeptember 3., szerda

Skóciai halászsasok jeladóval

Ezen az oldalon skóciai halászsasok életét és őszi-tavaszi vándorlását követik.
Logie-sast régebb óta figyelik: itt a tavalyi őszi útjának teljes története, remek fotókkal, térképekkel! Idén Logie-sas két fiókát nevelt fel. mindkettő jeladót kapott, nevük Glen és Moray. Glen útinaplója itt - június 12-én kelt ki a tojásból, július 24-én meggyűrűzték, augusztus 8-án repült ki először a fészekből. Augusztus 25-én indult el, még Skóciában van. Moray-sas útinaplója itt - ő is még Skóciában van.
Logie jeladója most nem ad jelet, aggódnak miatta, és keresik az okot - itt olvasható az idei őszi indulás naplója. Augusztus 19-én indult el Logie a nagy vándorútra.
Egy másik jeladós Skóciából indult halászsas, Beatrice Gibraltárnál van már, augusztus 10-én indult, útinaplója fotókkal, térképekkel itt. A Morven nevű halászsas augusztus 27-én indult Skócia északi részéről, és tegnapig Franciaország déli határa közelébe jutott, útja itt követhető.

Nincsenek megjegyzések: