2008. június 11., szerda

Zivatarban

Ennyi piros foltot ritkán lehet látni a radarképeken, mint amennyi ma volt -van...! Ezek a piros foltok mind-mind erős zivatart, felhőszakadásokat, jégesőket jeleznek.
A nagyhalászi fészekben a gólyaszülő így próbálta meg védeni fiókáit - nézzétek, hogy dugják be a fiókák a fejüket a gólyaszülő kiterített szárnya alá.... De hiába van hatalmas szárnya a gólyának, négy ekkora fióka már nem fér be alája... Nagy megpróbáltatásoknak teszi ki az időjárás mostanában a növekvő fiókákat...
Ma este a DunaTV híradójában volt egy riport a nagyhalászi webkamerás fészekről - itt megnézhető. A madarászati egyesület "szóvivője" arról beszél, hogy a nagyhalászi gólyagyűrűzést majd a webkamerán is látni lehet, és azt mondja, hogy "ilyen esemény tán még a világon nem volt". Hát volt. Történetesen ma délelőtt a zalaistvándi webkamerás gólyafészekben. Itt vannak róla a képek ebben a szerény kis blogban is... Ja és persze a világ más tájainak webkamerás gólyafészkeiből is rengeteg gólyagyűrűzést közvetítettek már.
Engem zavar, hogy a madarászati egyesület szóvivője hülyeségeket beszél egy tv-riportban...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Engem meg az zavar, hogy madarászati egyesületnek hívod a Madártani Egyesületet. Ráadásul ők biztosítanak neked 4 webkamera megfigyelési lehetőséget, amiből e blogodat összehozod. :-)

G írta...

Kedves "Névtelen"! Lehet, hogy az MME-től "reklamáltál"...? Ott is olvassák a blogocskámat? Hát, tényleg "madarászati"-nak írtam a "madártani" egyesületet. Bocsánat, fogalmazhattam volna pontosabban is. És nem akartam ám én megsérteni a szóvivőt, de tényleg rosszul sikerült a DunaTV-s riport vége, és kár érte.
A blogomat nemcsak a 4 MME-webkameráról "hozom össze", hanem még sok-sok más webkamera képeit is nézegetem, a legtöbbjükről nem is tudom, hogy ki a fenntartója, kinek a pénzéből működik. A "biztosítanak neked lehetőséget" cimű megfogalmazáshoz annyit, hogy egyrészt a lehetőség nemcsak nekem szól, bárki nézheti ezeket a webkamerákat és bárki írhat róluk hobbiból blogot, hát azért vannak felrakva ezek a kamerák az internetre, nem? Úgy egyébként tényleg hálás vagyok én ezekért a kamerákért, nemcsak az MME-nek, hanem mindenkinek, aki működtet ilyet!!! Akár azt is mondhatnám, hogy a blogomat is hálám jeléül írom... :-))) hadd lássa, aki esetleg olvassa, milyen klassz dolgok ezek a madaras kamerák!
TG